FANDOM

Wczesne Lata Edytuj

BL-3PO- to droid protokolarny zbudowany przez neutoliańskiego wynalazcę Mace'a Ludna w 31 BBY .Kiedy był gotowy Lund przez przypadek dał mu złe oprogramowanie i droid stał się maszyną do zabijania.Wziął jego blaster i zastrzelił go potem droid ukradł jego statek i poleciał do składu broni na Shili.

Rok 24 BBY Edytuj

W roku 24 BBY BL-3PO został łowcą nagród.Bardzo szybko został popularny dlatego inni łowcy nagród próbowali go zniszczyć ale zawsze było odwrotnie albo łowcy nagród poddawali się i uciekali .BL- 3PO był bardzo dobry ale nie aż tak jak Jango Fett .Droid założył kryjówkę na swoje skarby ,ale żeby łowcy nagród i piraci nie wiedzieli gdzie on je ukrył założył kamuflaż na kryjówkę która znajdowała się na asteroidzie koło Geneosis.

POJEDYNEK NA NABOO

BL-3PO miał zadanie pojmać łowcę nagród Landa Crunda na Naboo. Zadanie zlecił mu tajemniczy człowiek który w rzeczywistości był mrocznym jedi .Kiedy BL-3PO przybył na Naboo gdzie spotkał się z łowcą nagród. Rozpoczął się długi pojedynek w którym droid wygrywał. Lecz przeciwnik znalazł miecz świetlny i prawie go pocią lecz droid był szybszy i zastrzelił go.

Zatargi z Senatem

BL-3PO w 20 BBY zabił aż 4 członków senatu z powodu uszkodzenia oprogramowania .Senat chciał go za to zatrzymać ale droid zaproponował im dużą zapłatę i duże przekonanie różnych układów do Republiki.Senatorzy z Rodiii, Shili i z Sullust dali się na to nabrali ale okazało się że to pułapka kiedy senat się o tym dowiedzieli droid przez rok był poszukiwany.

DRUŻYNA

W roku 15 BBY BL-3PO planował założyć drużynę innych zbuntowanych droidów. Kiedy przyleciał na Onderon napadł na fabrykę droidów gdzie pracownicy i droidy ewakuowali się. Tylko nie wysoki szary droid protokolarny który nazywał się TG-90 i szaro- czerwony droid astromechaniczny R4-P9 .Obaj posiadali broń i zgodzili się dołączyć do BL-3PO .Potem droid ze swoimi nowymi towarzyszami przybyli na Jakku gdzie znaleźli droida o imieniu TD-R3.

OPERACJA U EVANA BONGA

W 3 BBY ekipa BL-3PO chciała żeby droid był potężniejszy .Dla tego polecieli na Dorin i znaleźli tam lekarza o imieniu Evan Bong .Zgodził się zrobić mu operację ale nie powiedział na czym będzie polegała operacja.Kiedy zaczął ją powiędział że droid będzie... myśleć .W taki sposób że przeszczepi mózg innego łowcy nagród .Kiedy BL-3PO był po operacji stał się lepszym łowcą nagród i miał w planach wytępić wszystkich piratów i zostać najlepszym łowcą nagród.

ŚMIERĆ

W 2 ABY król tropikalnej planety Hardin chciał zobaczyć czy BL-3PO pokona samego Boba Fetta.Więc król zlecił im obu zadanie na Mustafarze .Dodatkowo wmówił fałszywe wiadomości i że ten który zrobi zadanie dostanie podwójną ilość kredytów.Łowcy przylecieli na Mustafar. BL-3PO ze swoją drużyną a Boba Fett sam szybko zaczął się pojedynek droidy próbowały go zastrzelić ale ten poleciał do góry i zastrzelił jego drużynę.Zdenerwowany BL-3PO strzelał z podwójną prędkością ale Boba był lepszy. W kierunku droida poleciały dwie rakietki i mocne strzały z blastera .BL-3PO nie zdążył uniknąć strzału a jego kawałki płonęły w gorącej lawie.

.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki