FANDOM

Czerwony rycerz (Erog Doolb) - człowiek pochodzący z miasta chmur. Mandalorianie zamordowali jego rodzinę przez co postawił sobie za cel życiowy zabicie wszystkich Mandalorian.

WyglądEdytuj

Erog Doolb jest brunetem, jest średniej wysokości. W cywilu nosi koszulę i spodnie, ale jako Czerwony Rycerz ma czerwoną zbroję.

BrońEdytuj

Wbrew temu że większość broni wydaje się zbyt silna i przesadzona, to tak nie jest gdyż są trudne w obsłudze. Np. Strzelba Rozpadu musi być naładowana bateriami duszy, naciągnięta (Za pomocą sprężyny) i należy poczekać aż chrupnie, co oznacza że jest gotowa do strzału.

  • Kusza jonowa - jest to blaster przerobiony na kuszę. Strzała może przebić zbroję śłabszej jakości, albo uszkodzić mocniejszą.
  • Dezaktywator Droidów - wygląda jak walkie-talkie. Potrafi zhackować wszystkie droidy w galaktyce w minutę ale droid łatwo może go złamać szamotaniem się.
  • Strzelba Rozpadu - wygląda jak flintówka, ale posiada cztery lufy które wysyłają promień powodujący całkowity zanik tkanek w miejscu postrzelenia, jest ładowany za pomocą wysysania życia wrogów.
  • Ładowaniec - gigantyczna wyrzutnia rakiet samonaprowadzających ziemia-powietrze-woda-próżnia które potrafią rozszarpać tytan.

WystępowanieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki