FANDOM

Star Wars - Czerwony Rycerz - bardzo brutalna i krwawa gra opowiadająca o przygodach Czerwonego rycerza.

FabułaEdytuj

Erog Doolb, pracownik instytutu w Mieście chmur pewnego razu zastał rodzinę martwą, po długim dochodzeniu okazało się iż spowodowali to Mandalorianie. Erog postanowił że zamorduje każdego Mandalorianina który był zamieszany w tą aferę, pod pseudonimem Czerwony Rycerz.

WrogowieEdytuj

  • Mandalorianin Żołnierz - podstawowy wróg. Jest uzbrojony w pistolety, czasami w KM2480.
  • Mandalorianin Straży Tylnej - wygląda jak żołnierz ale ma zieloną zbroję. Jest uzbrojony w KM2480 i bardzo rzadko w Wyrzutnię Rakiet.
  • Mandalorianin Straży Podziemnej - wygląda jak żołnierz ale jest żółty i posiada plamy brudu na sobie. Jest uzbrojony w KM2480, i czasami w Kotwiczkowy karabin.
  • Mandalorianin Ochroniarz - ma wielką, obszerną zbroję z kolcami. Atakuje za pomocą karabinu wbudowanego w ramię.
  • Mandaloriański Pojazd Bojowy (Mandalorian Fighter) - wielki, niebiesko-biały statek który można zniszczyć tylko i wyłącznie Wyrzutnią Rakiet. Atakuje strzelając z działek i latając po niebie bardzo szybko. W grze pojawia się bardzo rzadko.
  • Buzzsaw Droid - droid bojowy B2 z piłami mechanicznymi na rękach który atakuje z bliska.
  • Szary Dwarf Spider Droid - szybko poruszający się wróg strzelający małymi samonaprowadzającymi pociskami gdy skończy się jego amunicja, ładuje wielki laser i wybucha.
  • Brązowy Dwarf Spider Droid - powoli poruszający się wróg strzelający laserem, gdy skończy się jego amunicja, atakuje "Z byka".
  • Niebieski Dwarf Spider Droid - powoli poruszający się wróg strzelający małymi pociskami w odstępie 2 sekund, gdy skończy się jego amunicja, wybucha.

Postacie poboczneEdytuj

  • Grenade - droid bojowy B1 z uszkodzoną jednostką mózgową przez którą ma ochotę niszczyć wszystko i wszystkich, pomaga Erogowi w misji "Wybuchy dookoła". Obsługuje granatnik który wypuszcza lecące po paraboli granaty eksplodujące po 10 sekundach raniąc wroga.
  • Assault - droid bojowy B2 pomalowany na czerwono. Pomaga Erogowi w misji "Nieustający smród". Jego bronią są wbudowane w obie ręce wyrzutnie rakiet.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki