FANDOM

Sy Ravros - togrutanka która urodziła się na Labrandzie jest Jedi

WCZESNE LATA

rodzice Sy przylecieli na Labradę ze swoją malutką córką .Ale jednak za kilka tygodni wybuchła bitwa o planetę polegała ona na tym że Jedi i sithowie walczyli o legendarny kryształ który miał droid BB-3.Jeden sith wystrzelił błyskawicę mocy i zniszczył droida. Kryształ wypadł, rozbił się o kamień i roztrzaskał się na kawałki, a jego szczątki rozleciały się po całej galaktyce .Rodzice Sy nie przeżyli a ona jakimś cudem tak.

ODBUDOWANIE BB-3 I NISZCZYCIELA

8 lat później SY zauważyła szczątki droida. Podeszła bliżej i zauważyła że to droid typu BB. Chciała go naprawić,więc ukradła go od złomiarza zaczęła go składać.Dzięki mocy szło jej to bardzo dobrze.Kiedy go złożyła droid uruchomił się i od tego czasu zostali przyjaciółmi .

Sy i BB-3 zauważyli wielkiego republikańskiego niszczyciela, był zniszczony i zakopany w piasku .Sy chciała go odbudować w kilka miesięcy odkopała go.Odbudowywanie zajęło jej rok.

ODKRYCIE BAZY WROGA

Kiedy Sy miała 15 lat zauważyła duży budynek i postanowiła mu się przyjrzeć przy wejściu zauważyła 4 droidy bojowe BB-3 zgodził się odwrócić uwagę droidom poturlał się w ich stronę droid wziął go na ręce a ten wylał na niego olej i podpalił go. W tym czasie SY wzięła jego blaster i za strzeliła pozostałe 3.Potem weszli do siedziby zauważyli tam separtystów .

UCIECZKA Z PLANETY

SY usłyszała plany separtystów na temat ataku na radę jedi. Wyszła z ukrycia i zagroziła im blasterem. Droidy bojowe też zaczęły strzelać ale było ich coraz więcej .SY i jej droid byli zmuszeni do odwrotu.W siedli do niszczyciela którego naprawiła .Dość szybko zorientowała się jak sterować zastrzeliła droidy bojowe i zniszczyła bazę. Potem wystartowała i wzbiła się w powietrze.

PRZYBYCIE NA CORUSANT

kiedy SY oraz BB-3 lecieli niszczycielem zauważyli że okręt separtystów zaczyna ich ostrzeliwać.Ona też zaczęła strzelać ale nie włączyła osłon i niszczyciel był uszkodzony .Sy straciła nad nim kontrole i spadali na jakąś planetę .Myśliwce patrolowe republiki zauważyli ich i od razu rozpoznali że to niszczyciel który kiedyś rozbił się na Labradzię. Włączyli przybliżenie i zobaczyli 15 letnią togrutankę i jej droida astromechanicznego.

JEDI

Sy awaryjnie wylądowała na Corusant a klony zabrały ją do rady jedi aby powiedzieć jedi jaki ma talent .Mistrz Yoda pogratulował jej że naprawiła niszczyciela.Potem wszyscy jedi wyczuli w niej moc i zrobili jej test jedi .Mimo że była za duża mistrz Yoda powiedział że może się szkolić.Inni jedi zapytali dla czego przepuścił ją do szkolenia się na jedi a on powiedział że to ona ma znaleźć kawałki legendarnego kryształu.Powiedział też że on sam będzie ją szkolił.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki